"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

"The word of ALLAH, that is the highest; and ALLAH is mighty, wise"

"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

"The word of ALLAH, that is the highest; and ALLAH is mighty, wise"

"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
بنده معتقدم تحقق ظهوری کلمة اللّه هی العلیا منوط به تحقق ظهوری ولایت الهی و تحقق ظهوری ولایت الهی در گرو جهانگیری دین الهی و تشکیل حکومت الهی واحد تحت ولایت و خلافت خلیفة اللّه است. در هر زمانی خلیفة اللّه امام زمان آن عصر است و اطاعت از نائب امام زمان به منزله اطاعت از خود ایشان و اطاعت از ایشان اطاعت از اللّه است و این اطاعت طولی مظهر کلمة اللّه هی العلیا است. با توجه به اینکه نائب امام زمان ما امام خامنه ای فرموده اند مراقب گفتن ها و نگفتن ها باشید و اینکه تحلیل و موضع با معیار تقوا داشته باشید لذا هدف ایجاد این وبلاگ در آستانه ی عید اللّه الاکبر عید ولایت عید سعید غدیر خم ۱۴۳۵ هجری قمری این است که در تحقق ظهوری کلمة اللّه هی العلیا کوتاهی مطلق در تکلیف نکرده باشم. اگر خیری در این وبلاگ باشد لطف الهی و اگر شری باشد بر عهده بنده است.
احسان فرشاد

آخرین مطالب

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بازداشت حسن عباسی


بسم الله الرحمن الرحیم

هو الحکیم


بازداشت استاد حسن عباسی حفظه الله مسئله ای ساده نیست بلکه مسئله ای است استراتژیک و مستلزم تفسیر و تاویل و تبیین.

در فصلنامه ی راهبرد شماره ی 39 سال 1385 به نقل از آقای حسن روحانی ذیل سخنرانی ای با عنوان «ثروت ملی یا قدرت ملی؟ اولویت با کدام است؟» آمده است که «آیا می خواهیم جمهوری اسلامی ایران باشیم یا می خواهیم انقلاب اسلامی باشیم؟» و در ادامه می گویند «در واقع انقلاب کردیم تا به جمهوری اسلامی برسیم و دیگر نباید به گذشته رجعت کنیم» و در همین جا ایشان تفکیک وادی و پارادایمی بین جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و اصحاب و اهل هر کدام از این دو، صورت دادند. تفکیکی بین انقلابی ها و اصحاب و اهل جمهوری اسلامی و در واقع ایجاد یک دو قطبی.

تفاوت انقلابی ها از اصحاب و اهل جمهوری اسلامی این است که اصحاب و اهل جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی را هدف انقلاب اسلامی می دانند و تاکید بر انقلاب اسلامی را رجعت به گذشته، در حالیکه انقلابی ها جمهوری اسلامی را مرحله اول انقلاب اسلامی و ظهور حضرت مهدی عج را هدف انقلاب اسلامی می دانند.

بدین ترتیب معنای جمله ی امام خامنه ای حفظه الله که فرمودند «من دیپلمات نیستم، من انقلابی ام» روشن است.

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=21996


اما این تفکیک پارادایم و وادی ملزوماتی دارد و از آن معانی متعددی مستفاد می گردد.

برگزیدن جمهوری اسلامی ایران به جای انقلاب اسلامی یعنی به تبع نیازی به رهبر انقلاب اسلامی نیست و رئیس‌جمهور اسلامی ایران کافیست.

یعنی به تبع نیازی به دادگاه انقلاب اسلامی نیست و دادگاه عمومی کافیست.

یعنی به تبع نیازی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیست و ارتش جمهوری اسلامی ایران کافیست.

امام خامنه‌ای حفظه الله بیانی فوق استراتژیک دارند که «اگر جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم محقق نشود، انقلاب اسلامی به قتلگاه می رود!»

http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3053


متولی امر جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم کرسی های آزاداندیشی و نظریه پردازی هستند که به کرات مورد تاکید امام خامنه‌ای حفظه الله قرار داشته اند.

آقای علی اکبر رشاد رئیس کرسی های نظریه پردازی شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال گذشته گفتند «اگر از هفتاد هزار اساتید دانشگاهی هفتاد نظریه پرداز واقعی وجود داشتند این کشور به نحو جهشی در حوزه ی تولید علم و معرفت می‌توانست خود را به مرزهای معرفت جهانی برساند.»

http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941224000568


این سخن در حالیست که کرسی نظریه پردازی استاد حسن عباسی در اندیشکده ی یقین با عنوان کلبه ی کرامت از سال 1385 تا کنون به مدت 10 سال است که به صورت مستمر در حال برگزاری است و 645 جلسه ی آن برگزار شده است و تقریبا به عنوان تنها کرسی آزاد اندیشی و نظریه پردازی به معنای حقیقی کلمه، نه تنها در سطح ایران بلکه در سطح جهان مستضعفین متولی امر جنبش نرم افزاری و نهضت تولید علم و مانع به قتلگاه رفتن انقلاب اسلامی و به نوعی مرکز هوشیاری انقلاب اسلامی است.

و الحمدلله امروزه به برکت نعمت فضای سایبر اثبات این مدعا راحت تر از آب خوردن است.

بنابر این از پای درآوردن انقلاب اسلامی و به قتلگاه و مذبح بردن آن در گرو زدن مرکز هوشیاری انقلاب اسلامی است که همواره آماج حملات و ضربات بوده است و خواهد بود.

منتها آنهایی که در صدد به قتلگاه کشاندن انقلاب اسلامی بوده و هستند همیشه پشت پرده و نقاب و در سایه به مرکز هوشیاری انقلاب اسلامی حمله کرده اند و از افراد و گروه هایی سو استفاده ی ابزاری نموده اند و آن افراد و گروه ها را جلو انداخته اند و پشت سر آنها پنهان شده اند و به وسیله آنها به مرکز هوشیاری انقلاب اسلامی حمله کرده اند که اکثرا هم آن افراد و گروه ها پاره هایی از تن انقلاب اسلامی بوده اند که به جان مرکز هوشیاری انقلاب اسلامی انداخته شده اند با هدف به قتلگاه کشاندن انقلاب اسلامی.

در حقیقت همیشه قتله ی انقلاب اسلامی با پنهان شدن پشت سر افراد و گروه هایی که عمدتا پاره های تن انقلاب اسلامی بوده اند و سو استفاده ی ابزاری از آنها به مرکز هوشیاری انقلاب اسلامی حمله کرده اند و بر علیه انقلاب اسلامی شوریده اند و کودتا کرده اند.

روزی پشت سر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که خود پاسدار انقلاب اسلامی است.

روزی پشت سر حوزه های علمیه و روحانیونی چون حضرت آیت الله جوادی آملی حفظه الله.

روزی پشت سر هیئتی ها و مداحان.

و امروز پشت سر ارتش جمهوری اسلامی ایران.

از پاره های تن انقلاب اسلامی بر مرکز هوشیاری انقلاب اسلامی با هدف به مذبح و مقتل بردن انقلاب اسلامی.


آیا یاری کننده ای هست که با یاری استاد حسن عباسی و اندیشکده ی یقین یعنی عمار انقلاب اسلامی و مرکز هوشیاری انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی را و در نتیجه هدف انقلاب اسلامی یعنی ظهور حضرت مهدی عج را یاری کند؟

آیا مدافعی هست که از انقلاب اسلامی دفاع کند؟

آیا کسی هست که مانع به مذبح و قتلگاه رفتن انقلاب اسلامی شود؟


علی علیه السلام بعد از عمار در صفین مجبور به قبول حکمیت شد .....

می‌خواستند حسین علیه السلام به کوفه نیاید و شکست بخورد، مسلم را تنها و بی یار کردند با خاموش کردن هانی و میثم و .....

و امروز ظهور مهدی عج را به تاخیر می‌اندازند با تنها کردن امام خامنه‌ای حفظه الله به وسیله ی حمله و ضربه به حسن عباسی و حسن عباسی ها .....

غافل از اینکه:

سوره الصف

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ [8]  مى‌خواهند نور خدا را به دهانهایشان خاموش کنند ولى خدا کامل‌کننده نور خویش است، اگر چه کافران را ناخوش آید. (8)


هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَدِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ [9]  اوست آن خدایى که پیامبر خود را همراه با هدایت و دین راستین بفرستاد تا او را بر همه ادیان پیروز گرداند، هر چند مشرکان را ناخوش آید. (9)


#حسن_عباسی_را_آزاد_کنید

#من_هم_حسن_عباسی_هستم

#ما_همه_حسن_عباسی_هستیم


  • احسان فرشاد
LETTER4U
LETTER4U