"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

"The word of ALLAH, that is the highest; and ALLAH is mighty, wise"

"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

"The word of ALLAH, that is the highest; and ALLAH is mighty, wise"

"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
بنده معتقدم تحقق ظهوری کلمة اللّه هی العلیا منوط به تحقق ظهوری ولایت الهی و تحقق ظهوری ولایت الهی در گرو جهانگیری دین الهی و تشکیل حکومت الهی واحد تحت ولایت و خلافت خلیفة اللّه است. در هر زمانی خلیفة اللّه امام زمان آن عصر است و اطاعت از نائب امام زمان به منزله اطاعت از خود ایشان و اطاعت از ایشان اطاعت از اللّه است و این اطاعت طولی مظهر کلمة اللّه هی العلیا است. با توجه به اینکه نائب امام زمان ما امام خامنه ای فرموده اند مراقب گفتن ها و نگفتن ها باشید و اینکه تحلیل و موضع با معیار تقوا داشته باشید لذا هدف ایجاد این وبلاگ در آستانه ی عید اللّه الاکبر عید ولایت عید سعید غدیر خم ۱۴۳۵ هجری قمری این است که در تحقق ظهوری کلمة اللّه هی العلیا کوتاهی مطلق در تکلیف نکرده باشم. اگر خیری در این وبلاگ باشد لطف الهی و اگر شری باشد بر عهده بنده است.
احسان فرشاد

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

از 4 بهمن 93 که آخرین مطلب این وبلاگ درباره نامه ی امام خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی منتشر شد تا کنون علی رغم زیاد بودن مطالبی که قابلیت و لزوم انتشار داشتند مطلبی منتشر نشده است و این به دلیل کثرت مشغله های بنده می باشد. هم اینک نیز که در حال نوشتن این مطلب هستم کثرت مطالب و مشغله ها همچنان باقی است ولی لازم است برای حفظ حیات وبلاگ حتما مطلبی منتشر شود. بنابراین بر آن شدم تا مطلبی که جامع مسائل از بهمن 93 تا اردیبهشت 94 باشد ارائه شود و مواضع و مطالبی که قابلیت و لزوم انتشار داشتند در بستر بیوگرافی بنده در این مدت ارائه گردند.

4 بهمن 93 که آخرین مطلب در راستای اشاعه ی نامه ی امام خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی منتشر شد بنده تازه امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 94-93 را به پایان رسانده بودم که دچار کسالت شدم که برای تمامی بیماران آرزوی سلامتی و صحت و عافیت دارم(اللهم اشف کل مریض).

به شفای الهی با تدابیر درمانی تا 22 بهمن بهتر شدم و هر چند با تاخیر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را که زمینه ساز ظهور امام عصر عج می باشد را خدمت امام عصر عج، امام خامنه ای و همه ی مسلمین و حق جویان جهان تبریک عرض می نمایم.

تا اینکه کلاسهای نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93 آغاز شدند و همزمان ایام فاطمیه اول فرا رسیدند و برای بنده شبهای فاطمیه اول مسجد ارک باز آمدند که به جای آن شب ها شهادت حضرت صدیقه طاهره س را تسلیت عرض می نمایم.

پس از این دوره کسالت بود که بعد از مدت زمان زیادی دوباره ورزش صبحگاهی در پارک را به صورت گهگاه احیا نمودم و برای ورزش در منزل و بیرون از منزل تصمیم گرفتم و باز هم به صورت گهگاه اجرا نمودم. ان شا الله خداوند توفیق استمرار و گسترش بدهد(یا رب یا رب قو علی‌ خدمتک جوارحی و اشدد علی العزیمة جوانحی و هب لی الجد فی خشیتک  و الدوام فی الاتصال بخدمتک). و برای لبیک به امام خامنه ای که فرمودند امر به ورزش امر به معروف است مطلق ورزش مخصوصا کوهنوردی شنا تیراندازی اسب سواری و ورزش باستانی را به خودمان توصیه می کنم.

حال که حرف امر به معروف شد باید عرض کنم که متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر که از عناصر حیاتی دین است دچار مشکل شده که رفته رفته وخیم تر می شود و آن اینکه حق در اصل معروف است و باید بدان امر کرد و باطل در اصل منکر است و باید از آن نهی کرد ولی حق منکر جلوه داده می شود و باطل معروف و این از مکاید جبهه باطل و غفلت خودمان است در نتیجه اول باید قبل از امر به معروف و نهی از منکر شرایطش را فراهم کنیم(اول معرفت پیدا کنیم) و حق منکر جلوه داده شده را معروف کنیم آنگاه بدان امر کنیم و باطل معروف جلوه داده شده را منکر کنیم آنگاه از آن نهی کنیم. به توفیق الهی ان شا الله.

در همین ایام بود که به توفیق الهی تصمیم گرفتم صله رحم را احیا کنم و ادامه دهم تا از مواهب و نعمات منوط به آن بهره مند شوم که الحمد لله شد و به این امر مهم در دین خودمان را توصیه و امر می کنم.

تا اینکه به ایام سال نو نزدیک شدیم، و در اینجا سال نوی شمسی 1394 را به خلیفه ی خدا بر زمین، کره ی زمین و ساکنانش البته ساکنانی که دشمن الله نباشند تبریک عرض می نمایم ان شا الله که امسال شروع سال های خوب باشد.

بنده از 26 اسفند 93 تا 8 فروردین 94 که به تهران بازگشتم برای اردوی جهادی همراه گروه عاشقان شهادت به منطقه چاه داد خدا از توابع قلعه گنج استان کرمان رفتم پس از همینجا به مردم خوب آن منطقه مخصوصا روستا های اسلام آباد و جهاد آباد سلام عرض می کنم و برایشان دعای خیر می نمایم، تشکر می کنم و التماس دعا دارم. همچنین از اعضای گروه جهادی عاشقان شهادت تشکر و طلب حلالیت می کنم برایشان دعای خیر  نموده و آرزوی صحت و سلامت و توفیق و التماس دعا دارم.

در روز های اردو جهادی خبر رحلت همشیره ی امام خامنه ای به ما رسید که این واقعه را به ایشان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

همچنین فوت همسر آیت الله جنتی را به ایشان و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

و همچنین فوت مادر آقای رئیس جمهور روحانی را به ایشان و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

میلاد مبارک حضرت زهرا س و روز مادر و زن را مخصوصا به مادران و همسران که از دامان آنها مردان به معراج می روند تبریک عرض می نمایم.

رحلت حاج آقای آهی را به بیت محترم ایشان و جامعه مداحان و هیئتی ها تسلیت عرض نموده و دعا می کنم که شکاف وجود ایشان را مداحان و هیئتی های چون ایشان و الگو گرفته از ایشان پر کنند. همچنین برای صحت و سلامت و توفیق روز افزون جامعه مداحان و هیئتی ها در اطاعت امر ولی امر و تحقق منویات ایشان درباره هنر به معنای واقعی کلمه هنر مداحی و پیشرفت و تعالی و جهانگیری این هنر مقدس دعا می کنم و التماس دعا دارم.

به شعار سال امام خامنه ای (دولت و ملت، همدلی و هم زبانی) و شعار های هر سال ایشان لبیک می گویم و از خداوند توفیق لحظه افزون اطاعت امر ولی امر می خواهم.

جنایات آل سعود حاکم بر عربستان سعودی را در یمن محکوم می نمایم همچنین حمایت و پرورش داعشی های مسلمان کش (چه شیعه چه سنی) و انسان کش را توسط آل سعود و آل خلیفه را و حمایت نکردن آل سعود و آل خلیفه از مردم مسلمان و عرب فلسطین را محکوم نموده به آل سعود و آل خلیفه هشدار می دهم که به زودی گرفتار خواهید شد و همچنین برای ظهور امام زمان عج و فتح دوباره ی مکه و مدینه و حجاز توسط مسلمانان دعا می نمایم و به مردم یمن که با مقاومت خود آل سعود، آل خلیفه، تکفیری ها، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را ناکام گذاشتند خدا قوت می گویم و نوید پیروزی می دهم که نصر من الله و فتح قریب.

در رابطه با دو نوجوان ایرانی و توهین های دیگر آل سعود به مسلمانان جهان و مردم ایران اینگونه دلداری می دهم که قصاص نه فقط آن دو مامور و آن دیپلمات مست در حال رانندگی عربستانی بلکه قصاص آل سعود که همانا سقوط و مرگ و نابودی آل سعود است نزدیک است.

و به دولت ترکیه می گویم که بیش از این خود را در بر افروختن این آتش سهیم نکند، عثمانی را فراموش کند، دست دشمن بشریت و دشمن اسلام را پشت این حوادث ببیند و از اعمال گذشته توبه کند، از دشمنان بشریت و اسلام اعلام برائت کند و برای اعتلای اسلام و مردم ترکیه و آرامش و ثبات منطقه با دامن نزدن به آتش و همکاری با ما بکوشد که خیرش در آن است والا این آتش او را خواهد سوزاند.

به دولت با کودتا سر کار آمده مصر که بر خون مردم مصر خود را برقرار کرده ولی چون قایقی ضعیف که بر موج خون می راند و هر لحظه منهدم خواهد شد هشدار می دهم که آتش زیر خاکستر در مصر و خون مردم مصر شما را تهدید میکند و می جوید که الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم پس چگونه و با چه جراتی به سوی نابودی که عنقریب شما را خواهد گرفت می دوید و در خون مردم یمن شریک می شوید؟

دولت امارات هم که در حد و قواره و اندازه ای نیست که قابل هشدار دادن باشد. شئ قابل ذکری نیست.

اصلا حال کلیت جبهه ی باطل اعم از شیاطین جن و انس یعنی ابلیس، صهیونیست ها، آمریکا، آل سعود، آل خلیفه،  تکفیری ها و الباقی شان چون حیوان در حال جان کندن که بیشترین تقلایش را می کند است و این همه تقلا از برای جان کندن می باشد.

پیروزی های مسلمانان در یمن و در آزاد سازی مناطق اشغالی سوریه و عراق مخصوصا تکریت را و استقامت مسلمانان در غزه و در کل فلسطین را تبریک می گویم. برای مسلمانان و مردم عراق، سوریه، فلسطین، یمن، بحرین و عربستان و همچنین برای سرداران رشید اسلام سید حسن نصر الله و قاسم سلیمانی دعای سلامت و صحت و توفیق بیش از پیش دارم.

ماه رجب و ایام مخصوص آن را از میلاد امیرالومنین علی ع و امام باقر ع و امام جواد ع را  تبریک و شهادت امام هادی ع و حضرت زینب س را تسلیت عرض می نمایم.
و اینکه رجب یعنی رمضان در راه است و آمادگی برای محرم و صفر که اسلام را زنده نگاه داشته اند ریشه در رمضان دارد و آمادگی برای رمضان ریشه در رجب. بنده تا کنون توفیق اعتکاف نداشته ام که اگر خدا توفیق داد ان شا الله امسال اعتکاف را در یابیم.

بر این نکته تاکید می نمایم که برقراری نعمت امنیت امری است دشوار و ضروری. گسترش، ثبات و جهانگیری انقلاب اسلامی که ان شا الله ضمینه ساز ظهور است در گرو امنیت و ثبات پایگاه های خود است و تامین بخش مهمی از امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی بر عهده ی نیروی انتظامی است. بنده از سردار احمدی مقدم تشکر و قدر دانی کرده و به سردار اشتری خوش آمد می گویم و برای این سرداران و نیروی انتظامی دعای صحت و سلامت و توفیق اطاعت امر ولی امر و خدمت به عیال الله یعنی مردم می کنم.

روز ارتش و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان ارتش مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی علی الخصوص به نیروهای مسلح و عزیزان در ارتش تبریک عرض می نمایم و برایشان دعای صحت و سلامت و توفیق اطاعت امر ولی امر می کنم.

به آقای قالیباف و شهرداری تهران بابت لبیک جهادی به حضرت امام خامنه ای در رابطه با بوستان یاس خدا قوت و آجرکم الله خیرا می گویم برایشان دعای خیر و توفیق بیش از این می کنم. و به خودمان بابت مراقبت از طبیعت و منابع طبیعی و محیط زیست و بسط و گسترش و تعمیق لبیک جهادی به ولی امر در کل ساختار حکومت و دولت تذکر می دهم.

سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عملیات موفق سپاه در سیستان و بلوچستان و هلاکت اعدا الله را به ویژه خدمت پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده و به ایشان خدا قوت می گویم. چیزی تا فتح یعنی جهانگیری انقلاب اسلامی ونابودی کامل جبهه باطل نمانده ان شا الله.

شهادت امام علی بن محمد النقی الهادی علیه السلام را تسلیت می گویم و از خدا فرزندان زیادی می خواهم که بعضی از آنان را به نام ایشان نقی و هادی بنامم. و به سلمان رشدی و شاهین نجفی و همه ی توهین کنندگان به الله و اولیا الله می گویم که هلاکت در دنیا و عذاب آخرت تو را می خواند، راه فرار و جای قرار نداری هر قدر از آن بیشتر بگریزی بیشتر به آن نزدیک می شوی و اگر بمانی تو را زود خواهد گرفت.

لازم است که به خودمان گذر فرصت عمر را یادآور شوم که گویا هر قدر بیش تر می گذرد سرعت گذارش بیش تر می شود و می رود و هرگز باز نمی گردد.

طبیعتا در مدت این سه ماه که مطلبی در این وبلاگ منتشر نشد وقایع بسیار دیگری یا سالروزشان بوده و یا اتفاق افتادند که از میان آنها به وقایع بالا پرداخته شد و در سایه اشاره ها و تبریک ها و تسلیت ها پیرامون مواردی که در این مدت برجستگی، تناسب و ارتباط بیشتری برای و با بنده داشتند یا درباره شان چیزی به نظرم می آمد که قابلیت و لزوم انتشار داشت مطالبی بیان شد که امیدوارم کمی از هدف اصلی این وبلاگ یعنی آنچه ذیل تصویر امام خامنه ای و در قسمت پیشگفتار آمده را تامین کرده باشد.

و اما بعد، مسئله ی پرونده هسته ای در این مدت که مطلب مستقلی می خواهد و ان شا الله در آینده به آن خواهم پرداخت.

التماس دعا والسلام.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
LETTER4U
LETTER4U