"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

"The word of ALLAH, that is the highest; and ALLAH is mighty, wise"

"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

"The word of ALLAH, that is the highest; and ALLAH is mighty, wise"

"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
بنده معتقدم تحقق ظهوری کلمة اللّه هی العلیا منوط به تحقق ظهوری ولایت الهی و تحقق ظهوری ولایت الهی در گرو جهانگیری دین الهی و تشکیل حکومت الهی واحد تحت ولایت و خلافت خلیفة اللّه است. در هر زمانی خلیفة اللّه امام زمان آن عصر است و اطاعت از نائب امام زمان به منزله اطاعت از خود ایشان و اطاعت از ایشان اطاعت از اللّه است و این اطاعت طولی مظهر کلمة اللّه هی العلیا است. با توجه به اینکه نائب امام زمان ما امام خامنه ای فرموده اند مراقب گفتن ها و نگفتن ها باشید و اینکه تحلیل و موضع با معیار تقوا داشته باشید لذا هدف ایجاد این وبلاگ در آستانه ی عید اللّه الاکبر عید ولایت عید سعید غدیر خم ۱۴۳۵ هجری قمری این است که در تحقق ظهوری کلمة اللّه هی العلیا کوتاهی مطلق در تکلیف نکرده باشم. اگر خیری در این وبلاگ باشد لطف الهی و اگر شری باشد بر عهده بنده است.
احسان فرشاد

آخرین مطالب

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
بسم الله الرحمن الرحیم

در مدت سه ماه گذشته که مطلبی منتشر نکردم یکی از وقایعی که مطلبی درباره اش قابلیت و لزوم انتشار داشت مسئله پرونده هسته ای است.
چون در مسئله پرونده هسته ای فعلا توافق الزام آوری برای هیچ یک از طرفین صورت نگرفته در حالیکه قرار ها معلوم است ولی به طور رسمی و الزام آور معلوم نیست چه داده ایم و چه گرفته ایم و معلوم نیست چه خواهیم داد و چه خواهیم گرفت و اینکه قرار ها معلوم است ما هم که صادقیم دشمن هم که کذاب بنابراین فعلا نمی دانم تبریک بگویم یا تسلیت، بشارت دهم یا انذار کنم ولی چند نکته را یادآوری می کنم:
1.امام خامنه ای فرمودند که به این مذاکرات خوشبین نیستند. بنده هم نیستم هم به تبع ایشان هم از سر اندیشه شخصی. با ذکر این نکته که ایشان چون از اولیا الله اند پس مومن و حکیم اند و ظن و گمان ایشان ارزش یقین دیگران را دارد.
2.با آمریکا که دشمن ماست که شیطان بزرگ است که سابقه اش معلوم است و همین الان دستش برای ما در حوادث منطقه و جهان عیان است پای میز مذاکره نشسته ایم.
3.آمریکا متعهد به امنیت اسرائیل است و ما نه نتها نیستیم که با هر دو دشمنیم. ما در غیر از پرونده هسته ای رسما با اینها درگیر جنگ سخت و نرم سختی بوده و هستیم و از آنها خون طلب داریم و از ما خون طلب دارند و بالاتر اینکه جنگ ما با آنها جنگ حق و باطل است که پایان پذیر نیست. همیشه حق و باطل با هم در نزاع بوده و هستند و خواهند بود. و همچنین در طول تاریخ تا کنون تمدن ایران و غرب با هم در نزاع بوده اند امروز جبهه حق و تمدن ایران در ما جمع شده و جبهه باطل و تمدن غرب در آنها جمع شده. در این طرف میز نمایندگان اسلام، حق گرایی، خداگرایی، انقلاب اسلامی در بستر تمدن ایران و آن طرف میز نمایندگان بشرگرایی، اومانیسم، صهیونیسم، باطل گرایی، لیبرالیسم در بستر تمدن غرب نشسته اند و آن چیزی که این ها را گرد هم دور یک میز آورده دیپلماسی است.
4.در طرف مقابل یعنی جریان باطل اسرائیل، آمریکا و اتحادیه اروپا همچنین چین و روسیه که کاسب اند همگی مشکلات داخلی دارند، اختلاف و شکاف داخلی دارند و بین ائتلافشان هم شکاف و مشکل و اختلاف است.
5.درست است که جبهه باطل در بستر تمدن غرب تمدن هژمون است اما جامعه جهانی فقط دولت های آمریکا و اروپا نیست.
6.مکر و بد قولی انگلیس و آلمان و فرانسه و تعهداتی که گرفتند و می خواستند از ما بگیرند در مذاکرات سال 1383 تهران یادمان باشد.
7.بنده شخصا با مذاکرات در شرایط فعلی موافقم چون عرصه ی حق و باطل را برای جهانیان مخصوصا خودمان روشن و روشن تر می کند و به باطل مجال عرضه بیش تر باطلیت خویش و شناخته شدن بیش تر می دهد چیزی که از آن گریزانند (بر خلاف حق که می گوید مرا و باطل را بشناسید و سپس مرا عبودیت کنید یعنی الا لیعبدون ناظر به لیعرفون. باطل و به طور مشخص شیطان دوست دارد ناشناس بماند ولی پرستیده شود چون اگر دستش در باطل بودن رو شود مشتری اش کاهش میابد). و به خودمان و جهانیان یادآوری می کند چرا و با که دشمنیم و در جنگیم و برای تقابل با که هزینه کرده ایم.
8.اینها تا ما را مانند خودشان نکنند دست بردار نیستند، مسئله پرونده هسته ای بهانه است بعد از مسئله پرونده هسته ای و در خلال آن می روند سراغ مشکلات اصلی بین خودشان و ما یعنی به رسمیت شناختن اسرائیل، امنیت اسرائیل، خلع سلاح حزب الله لبنان، عدم دفاع ما از و در لبنان، فلسطین، عراق، یمن، سوریه، خلع سلاح ما، عدم دفاع ما از مظلوم، عدم دفاع ما از حق، عدم مسلمانی ما، نصرانی و یهودی شدن ما، هژمونی باطل را پذیرفتن و دفاع ما از باطل.
9.بسیاری از تحریم ها بابت مسئله پرونده هسته ای نیست که با حل آن رفع شوند بلکه بر سر مشکلات اصلی آنها با ماست. تازه اگر بازی در نیاورند و گربه نرقصانند و دبه نکنند و ما را به زمین بازی خودشان و مشکلات و شکاف ها و اختلافاتشان نکشانند، اگر و اگر تمام تحریم های هسته ای را یکباره لغو کنند، اصلا اگر کل تحریم ها از هسته ای و غیر هسته ای رفع شوند یعنی ما صنعت هسته ای را از دست بدهیم و یهودی و نصرانی شویم و از باطل دفاع کنیم تازه به اقتصاد مریض آمریکا در وال استریت، دیترویت، دولت بدهکار شات دان کرده آمریکا، دلار بدون پشتوانه آمریکا و اقتصاد مریض اروپا که اسپانیا، ایتالیا، یونان در آن در حال غرق اند، به اقتصاد مریض اروپا با اعتصاب های هر روزه و نارضایتی های مردم خودشان و در کل به ثمره و حاصل تئوری های علم اقتصاد غربی که به قول خودشان این علم زمین خورده اتصال کامل پیدا می کنیم و مانند محتضری که می گویند قبل از مرگ کمی بهتر می شود احتمالا کمتر از کمی وضعمان بهتر می شود.
10.بنا به فرمان امام خامنه ای پیشرفت و توسعه نظامی باید ادامه پیدا کند و هر گونه تعهد غیر از پرونده هسته ای در مسئله پرونده هسته ای که تنها زمینه مذاکرات ما با آنهاست چون بازدید از مراکز نظامی ممنوع است. وقتی امام خامنه ای به عنوان نائب خلیفه الله به چیزی امر و از چیزی نهی کنند دقیقا حلال و حرام را تبیین کرده اند که اطاعت از ایشان در حکم اطاعت از خلیفه الله است و ما با خون خود از تحقق فرامین ایشان دفاع می کنیم.
11.اگر در مسئله هسته ای و فقط در مسئله هسته ای تعهدات هسته ای معقول و هم وزن با تعهدات آنها دادیم مطمئن شویم که ما به ازای آن چیزی بگیریم که حداقل به دردمان بخورد و در زندگی مان موثر واقع شود و وضعیت زندگی و معیشت مان به آن بهبود پیدا کند.
12.کشور های طرف مقابل ما یا از سلاح هسته ای و سلاح های ممنوع استفاده کرده اند یا آزمایشات هسته ای خطرناک انجام داده اند یا سلاح های هسته ای و کشتار جمعی و سلاح های ممنوع نگهداری می کنند و توسعه می دهند یا اینکه به استفاده کنندگان سلاح های ممنوع چون رژیم اشغالگر قدس و صدام سلاح ممنوع داده اند. ضمن اینکه هر کدام به نحوی تروریست دولتی هستند به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی و اینکه از تروریست ها، از حیوانات خون خوار یعنی صهیونیست های کودک کش و داعشی های انسان خوار حمایت می کنند و همچنین وضعیت به قول خودشان حقوق بشر در اکثرشان نگران کننده است از قتل سیاه پوستان در آمریکا تا فشار به مسلمین بیگناه در اروپا، بعد این مجرمین به ما تهمت در پی سلاح هسته ای بودن می زنند، به مایی که بر اساس مبانی دینی خودمان نه اینکه نتوانیم یا بترسیم بلکه نمی خواهیم و نیازی به سلاح هسته ای و کشتار جمعی و ممنوع نداریم و همیشه مدافع حقوق بشر به معنای حقیقی و واقعی بوده ایم و همیشه همکاری صادقانه و اعتماد زا کرده ایم و همیشه شفاف و رو راست بوده ایم. درست مانند این است که کذاب و مجرم و گنه کاری مثلا زنا کاری که در عیان فحشا می کند به مومنی که همیشه از مواضع تهمت دوری کرده تهمت گناهی مثلا زنا بزند و برای این تهمت اثبات نشده و بی پایه و اساس  احقاق حق کند و داد و بیداد راه بیندازد و داد خواهی کند!
13. به یاد داشته باشیم که پرونده هسته ای بهانه است و صنعت هسته ای حاصل کار و تلاش و سعی و ابتکار خودمان است که برایش شهید داده ایم که نه فقط بخاطر پدیده تکنولوژیک صنعت هسته ای بلکه برای هدفی بالاتر، برای حق، برای تحقق کلمه الله هی العلیا، برای انقلاب اسلامی و برا اعتلای جمهوری اسلامی ایران شهید شدند و اینکه صنعت هسته ای نیاز غیر قابل انکار امروز و فردا های ماست که نمی توانیم از آن چشم پوشی کنیم(هیچ عاقلی روزی و نیاز مرگ و زندگی فردای فرزندان خود را که اکنون در گهواره اند برای رفاه خود معامله با دشمن نمی کند وگرنه ما هم چون عرب جاهلی که فرزندان خود را از ترس فقر می کشتند خواهیم بود). حتی دیر هم شده و نباید در بازی دشمن گرفتار شویم و دچار تعلیق و تاخیر های بلند مدت شویم چه برسد خدای نکرده به انجام تعهدات زیر ساختی و اساسی برگشت پذیر در طول زمان دراز یا برگشت ناپذیر نعوذ بالله. و همچنین تذکر می دهم که صنعت هسته ای نیاز بسیاری از بیماران ماست که اگر خودمان به فکرشان نباشیم باید اسیر ناصر خسرو های جهانی باشیم، نیز دیگر صنایع لازم و ملزوم صنعت هسته ای. و اینکه صنعت هسته ای مولود مشروع تفکر و تلاش و سعی خودمان است که خودمان به توفیق الهی و سعی به آن رسیده ایم و حق مسلم ماست چون فرزندی مشروع و حلال زاده برای پدر و مادر. و آنها طوری می گویند ما حق صنعت هسته ای و غنی سازی شما را به رسمیت شناختیم انگار منت نهاده اند و به طفل نامشروع و حرام زاده ما شناسنامه داده اند، آنهم کسانی که همه چیزشان نامشروع است. همان هایی که خود را جامعه بین الملل می دانند و برای همه تعیین تکلیف می کنند و قوانین الزام آور می نویسند بعد خودشان به همان قوانین نامشروع خود هم پایبند نیستند.
14. با این همه واقعیات مطرح شده می بینیم که کار مذاکره کنندگان هسته ای ما چقدر سخت است. بنده نیز به تبع امام خامنه ای به تیم مذاکره کننده هسته ای اعتماد دارم البته نه به این معنی که معصومند و مبری از گناه و خطا و اشتباه و ترک اولی هستند و به طرف مقابل اعتماد ندارم به این معنی که جامع همه ی بدی ها هستند (شیطان بزرگ، ام الفساد قرن، تروریست بذات، استکبار جهانی و...) و برای تیم مذاکره کننده عزیزمان دعای صحت و سلامت و موفقیت و توفیق دفاع از حق و اطاعت امر ولی امر دارم و به آنها خدا قوت می گویم.
15.هر چند دور از واقع گرایی و همچنین خوش بینانه می نماید اگر این عزیزان بتوانند از قوانین بین المللی، سازمان ملل، شورای امنیت، آژانس انرژی اتمی و بقیه سازمانهای بین المللی که همگی ساخته و پرداخته و ابزار خود جریان باطل و خود صهیونیست ها هستند و با این سازمان ها و قوانین بر جهان مستضعفین مستکبرانه حکومت می کنند استفاده کنند و آنها را مصادره به مطلوب کنند و از شکاف ها، اختلافات و مشکلات هر یک از اعضا طرف مقابل در داخل خودشان و بین یکدیگر بهره ببرند و در واقع فن خودشان را به خودشان بدل بزنند و با طناب خودشان دست و پای آنها را ببندند و آنها را ملزم و گرفتار قوانین و سازمان ها و حرف ها و ادعا های خودشان کنند و در عمل انجام شده توسط همان ها، آنها را قرار دهند و دروغگو را تا مقصدش تعقیب کنند و کذاب و عهد شکن را به صدق و وفا مجبور کنند مصداق واقعی و الحق المومن کیس الفطن خواهند بود. و علاوه بر اینکه باطل دست خود را با این کار این عزیزان بیش تر رو خواهد کرد و بیش از پیش رو سیاه خواهد شد ضمنا در باتلاق و منجلابی که خودش ساخته و پرداخته گرفتار خواهد شد و اینکه موقعیت ما بیش از پیش  تثبیت خواهد شد البته و صد البته این در صورتی است که خطوط قرمز و چهار چوب های تصویر شده توسط امام خامنه ای رعایت شود. در این صورت است که استراتژی برد-برد محقق می شود نه به این معنی که هم ما ببریم و هم دشمن ما ببرد بلکه یعنی اینکه جوری دشمن را در فشار و تنگنا قرار بدهیم و جوری عرصه را طراحی کنیم که هر حرکتی او کند ما ببریم. در طول مذاکره باطلیت خود را عیان تر کند اگر با زیاده خواهی استکباری که ذات اوست مذاکره را بهم بزند حقانیت ما را عیان تر کند، اگر توافق کند خود را در گرداب و منجلاب و باتلاق خود ساخته گرفتار کند. ان شا الله.
 
والا ما هر چه کوتاه بیاییم از حق کوتاه آمده ایم و آنها هر چه کوتاه نیایند از باطل کوتاه نیامده اند و لجاج و جحد کرده اند و ما هر چه پا فشاری کنیم بر سر حق پافشاری و استقامت کرده ایم و آنها اگر بگذرند از باطل گذشته اند و برگشته اند.
و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین.

  • احسان فرشاد
  • ۰
  • ۰


فَقَالَ اَلنَّبِیُّ صَلَّى اَللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ: ... إِنَّ خَیْرَ الرِّجَالِ أَهْلُ الْیَمَنِ، وَ الْإِیمَانُ یَمَانٍ، وَ أَنَا یَمَانِیٌّ؛ الاصول الستة عشر



فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص: ... بَلْ رِجَالُ أَهْلِ الْیَمَنِ أَفْضَلُ،‏ الْإِیمَانُ یَمَانِیٌ‏ وَ الْحِکْمَةُ یَمَانِیَّةٌ وَ لَوْ لَا
الْهِجْرَةُ لَکُنْتُ امْرَأً مِنْ أَهْلِ الْیَمَن‏؛ کافی


The great Prophet of Islam (PBUH) said: ... really the best people are from YEMEN, and the faith is YEMENI, and I am from YEMEN


 Also he (PBUH) said: ... but also people from YEMEN are better, the faith is YEMENI and the wisdom is YEMENI and if there was not the migration I was a man from YEMEN


فأَنَا(احسان فرشاد) یَمَانِیٌّ


So I (Ehsan Farshad) am from YEMEN


منبع: بیان معنوی

  • احسان فرشاد
  • ۰
  • ۰

بسم الله الرحمن الرحیم

از 4 بهمن 93 که آخرین مطلب این وبلاگ درباره نامه ی امام خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی منتشر شد تا کنون علی رغم زیاد بودن مطالبی که قابلیت و لزوم انتشار داشتند مطلبی منتشر نشده است و این به دلیل کثرت مشغله های بنده می باشد. هم اینک نیز که در حال نوشتن این مطلب هستم کثرت مطالب و مشغله ها همچنان باقی است ولی لازم است برای حفظ حیات وبلاگ حتما مطلبی منتشر شود. بنابراین بر آن شدم تا مطلبی که جامع مسائل از بهمن 93 تا اردیبهشت 94 باشد ارائه شود و مواضع و مطالبی که قابلیت و لزوم انتشار داشتند در بستر بیوگرافی بنده در این مدت ارائه گردند.

4 بهمن 93 که آخرین مطلب در راستای اشاعه ی نامه ی امام خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکای شمالی منتشر شد بنده تازه امتحانات نیمسال اول سال تحصیلی 94-93 را به پایان رسانده بودم که دچار کسالت شدم که برای تمامی بیماران آرزوی سلامتی و صحت و عافیت دارم(اللهم اشف کل مریض).

به شفای الهی با تدابیر درمانی تا 22 بهمن بهتر شدم و هر چند با تاخیر سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را که زمینه ساز ظهور امام عصر عج می باشد را خدمت امام عصر عج، امام خامنه ای و همه ی مسلمین و حق جویان جهان تبریک عرض می نمایم.

تا اینکه کلاسهای نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93 آغاز شدند و همزمان ایام فاطمیه اول فرا رسیدند و برای بنده شبهای فاطمیه اول مسجد ارک باز آمدند که به جای آن شب ها شهادت حضرت صدیقه طاهره س را تسلیت عرض می نمایم.

پس از این دوره کسالت بود که بعد از مدت زمان زیادی دوباره ورزش صبحگاهی در پارک را به صورت گهگاه احیا نمودم و برای ورزش در منزل و بیرون از منزل تصمیم گرفتم و باز هم به صورت گهگاه اجرا نمودم. ان شا الله خداوند توفیق استمرار و گسترش بدهد(یا رب یا رب قو علی‌ خدمتک جوارحی و اشدد علی العزیمة جوانحی و هب لی الجد فی خشیتک  و الدوام فی الاتصال بخدمتک). و برای لبیک به امام خامنه ای که فرمودند امر به ورزش امر به معروف است مطلق ورزش مخصوصا کوهنوردی شنا تیراندازی اسب سواری و ورزش باستانی را به خودمان توصیه می کنم.

حال که حرف امر به معروف شد باید عرض کنم که متاسفانه امر به معروف و نهی از منکر که از عناصر حیاتی دین است دچار مشکل شده که رفته رفته وخیم تر می شود و آن اینکه حق در اصل معروف است و باید بدان امر کرد و باطل در اصل منکر است و باید از آن نهی کرد ولی حق منکر جلوه داده می شود و باطل معروف و این از مکاید جبهه باطل و غفلت خودمان است در نتیجه اول باید قبل از امر به معروف و نهی از منکر شرایطش را فراهم کنیم(اول معرفت پیدا کنیم) و حق منکر جلوه داده شده را معروف کنیم آنگاه بدان امر کنیم و باطل معروف جلوه داده شده را منکر کنیم آنگاه از آن نهی کنیم. به توفیق الهی ان شا الله.

در همین ایام بود که به توفیق الهی تصمیم گرفتم صله رحم را احیا کنم و ادامه دهم تا از مواهب و نعمات منوط به آن بهره مند شوم که الحمد لله شد و به این امر مهم در دین خودمان را توصیه و امر می کنم.

تا اینکه به ایام سال نو نزدیک شدیم، و در اینجا سال نوی شمسی 1394 را به خلیفه ی خدا بر زمین، کره ی زمین و ساکنانش البته ساکنانی که دشمن الله نباشند تبریک عرض می نمایم ان شا الله که امسال شروع سال های خوب باشد.

بنده از 26 اسفند 93 تا 8 فروردین 94 که به تهران بازگشتم برای اردوی جهادی همراه گروه عاشقان شهادت به منطقه چاه داد خدا از توابع قلعه گنج استان کرمان رفتم پس از همینجا به مردم خوب آن منطقه مخصوصا روستا های اسلام آباد و جهاد آباد سلام عرض می کنم و برایشان دعای خیر می نمایم، تشکر می کنم و التماس دعا دارم. همچنین از اعضای گروه جهادی عاشقان شهادت تشکر و طلب حلالیت می کنم برایشان دعای خیر  نموده و آرزوی صحت و سلامت و توفیق و التماس دعا دارم.

در روز های اردو جهادی خبر رحلت همشیره ی امام خامنه ای به ما رسید که این واقعه را به ایشان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

همچنین فوت همسر آیت الله جنتی را به ایشان و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

و همچنین فوت مادر آقای رئیس جمهور روحانی را به ایشان و بیت محترم ایشان تسلیت عرض می نمایم.

میلاد مبارک حضرت زهرا س و روز مادر و زن را مخصوصا به مادران و همسران که از دامان آنها مردان به معراج می روند تبریک عرض می نمایم.

رحلت حاج آقای آهی را به بیت محترم ایشان و جامعه مداحان و هیئتی ها تسلیت عرض نموده و دعا می کنم که شکاف وجود ایشان را مداحان و هیئتی های چون ایشان و الگو گرفته از ایشان پر کنند. همچنین برای صحت و سلامت و توفیق روز افزون جامعه مداحان و هیئتی ها در اطاعت امر ولی امر و تحقق منویات ایشان درباره هنر به معنای واقعی کلمه هنر مداحی و پیشرفت و تعالی و جهانگیری این هنر مقدس دعا می کنم و التماس دعا دارم.

به شعار سال امام خامنه ای (دولت و ملت، همدلی و هم زبانی) و شعار های هر سال ایشان لبیک می گویم و از خداوند توفیق لحظه افزون اطاعت امر ولی امر می خواهم.

جنایات آل سعود حاکم بر عربستان سعودی را در یمن محکوم می نمایم همچنین حمایت و پرورش داعشی های مسلمان کش (چه شیعه چه سنی) و انسان کش را توسط آل سعود و آل خلیفه را و حمایت نکردن آل سعود و آل خلیفه از مردم مسلمان و عرب فلسطین را محکوم نموده به آل سعود و آل خلیفه هشدار می دهم که به زودی گرفتار خواهید شد و همچنین برای ظهور امام زمان عج و فتح دوباره ی مکه و مدینه و حجاز توسط مسلمانان دعا می نمایم و به مردم یمن که با مقاومت خود آل سعود، آل خلیفه، تکفیری ها، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی را ناکام گذاشتند خدا قوت می گویم و نوید پیروزی می دهم که نصر من الله و فتح قریب.

در رابطه با دو نوجوان ایرانی و توهین های دیگر آل سعود به مسلمانان جهان و مردم ایران اینگونه دلداری می دهم که قصاص نه فقط آن دو مامور و آن دیپلمات مست در حال رانندگی عربستانی بلکه قصاص آل سعود که همانا سقوط و مرگ و نابودی آل سعود است نزدیک است.

و به دولت ترکیه می گویم که بیش از این خود را در بر افروختن این آتش سهیم نکند، عثمانی را فراموش کند، دست دشمن بشریت و دشمن اسلام را پشت این حوادث ببیند و از اعمال گذشته توبه کند، از دشمنان بشریت و اسلام اعلام برائت کند و برای اعتلای اسلام و مردم ترکیه و آرامش و ثبات منطقه با دامن نزدن به آتش و همکاری با ما بکوشد که خیرش در آن است والا این آتش او را خواهد سوزاند.

به دولت با کودتا سر کار آمده مصر که بر خون مردم مصر خود را برقرار کرده ولی چون قایقی ضعیف که بر موج خون می راند و هر لحظه منهدم خواهد شد هشدار می دهم که آتش زیر خاکستر در مصر و خون مردم مصر شما را تهدید میکند و می جوید که الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم پس چگونه و با چه جراتی به سوی نابودی که عنقریب شما را خواهد گرفت می دوید و در خون مردم یمن شریک می شوید؟

دولت امارات هم که در حد و قواره و اندازه ای نیست که قابل هشدار دادن باشد. شئ قابل ذکری نیست.

اصلا حال کلیت جبهه ی باطل اعم از شیاطین جن و انس یعنی ابلیس، صهیونیست ها، آمریکا، آل سعود، آل خلیفه،  تکفیری ها و الباقی شان چون حیوان در حال جان کندن که بیشترین تقلایش را می کند است و این همه تقلا از برای جان کندن می باشد.

پیروزی های مسلمانان در یمن و در آزاد سازی مناطق اشغالی سوریه و عراق مخصوصا تکریت را و استقامت مسلمانان در غزه و در کل فلسطین را تبریک می گویم. برای مسلمانان و مردم عراق، سوریه، فلسطین، یمن، بحرین و عربستان و همچنین برای سرداران رشید اسلام سید حسن نصر الله و قاسم سلیمانی دعای سلامت و صحت و توفیق بیش از پیش دارم.

ماه رجب و ایام مخصوص آن را از میلاد امیرالومنین علی ع و امام باقر ع و امام جواد ع را  تبریک و شهادت امام هادی ع و حضرت زینب س را تسلیت عرض می نمایم.
و اینکه رجب یعنی رمضان در راه است و آمادگی برای محرم و صفر که اسلام را زنده نگاه داشته اند ریشه در رمضان دارد و آمادگی برای رمضان ریشه در رجب. بنده تا کنون توفیق اعتکاف نداشته ام که اگر خدا توفیق داد ان شا الله امسال اعتکاف را در یابیم.

بر این نکته تاکید می نمایم که برقراری نعمت امنیت امری است دشوار و ضروری. گسترش، ثبات و جهانگیری انقلاب اسلامی که ان شا الله ضمینه ساز ظهور است در گرو امنیت و ثبات پایگاه های خود است و تامین بخش مهمی از امنیت و ثبات جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی بر عهده ی نیروی انتظامی است. بنده از سردار احمدی مقدم تشکر و قدر دانی کرده و به سردار اشتری خوش آمد می گویم و برای این سرداران و نیروی انتظامی دعای صحت و سلامت و توفیق اطاعت امر ولی امر و خدمت به عیال الله یعنی مردم می کنم.

روز ارتش و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به عنوان ارتش مهمترین پایگاه انقلاب اسلامی علی الخصوص به نیروهای مسلح و عزیزان در ارتش تبریک عرض می نمایم و برایشان دعای صحت و سلامت و توفیق اطاعت امر ولی امر می کنم.

به آقای قالیباف و شهرداری تهران بابت لبیک جهادی به حضرت امام خامنه ای در رابطه با بوستان یاس خدا قوت و آجرکم الله خیرا می گویم برایشان دعای خیر و توفیق بیش از این می کنم. و به خودمان بابت مراقبت از طبیعت و منابع طبیعی و محیط زیست و بسط و گسترش و تعمیق لبیک جهادی به ولی امر در کل ساختار حکومت و دولت تذکر می دهم.

سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و عملیات موفق سپاه در سیستان و بلوچستان و هلاکت اعدا الله را به ویژه خدمت پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض نموده و به ایشان خدا قوت می گویم. چیزی تا فتح یعنی جهانگیری انقلاب اسلامی ونابودی کامل جبهه باطل نمانده ان شا الله.

شهادت امام علی بن محمد النقی الهادی علیه السلام را تسلیت می گویم و از خدا فرزندان زیادی می خواهم که بعضی از آنان را به نام ایشان نقی و هادی بنامم. و به سلمان رشدی و شاهین نجفی و همه ی توهین کنندگان به الله و اولیا الله می گویم که هلاکت در دنیا و عذاب آخرت تو را می خواند، راه فرار و جای قرار نداری هر قدر از آن بیشتر بگریزی بیشتر به آن نزدیک می شوی و اگر بمانی تو را زود خواهد گرفت.

لازم است که به خودمان گذر فرصت عمر را یادآور شوم که گویا هر قدر بیش تر می گذرد سرعت گذارش بیش تر می شود و می رود و هرگز باز نمی گردد.

طبیعتا در مدت این سه ماه که مطلبی در این وبلاگ منتشر نشد وقایع بسیار دیگری یا سالروزشان بوده و یا اتفاق افتادند که از میان آنها به وقایع بالا پرداخته شد و در سایه اشاره ها و تبریک ها و تسلیت ها پیرامون مواردی که در این مدت برجستگی، تناسب و ارتباط بیشتری برای و با بنده داشتند یا درباره شان چیزی به نظرم می آمد که قابلیت و لزوم انتشار داشت مطالبی بیان شد که امیدوارم کمی از هدف اصلی این وبلاگ یعنی آنچه ذیل تصویر امام خامنه ای و در قسمت پیشگفتار آمده را تامین کرده باشد.

و اما بعد، مسئله ی پرونده هسته ای در این مدت که مطلب مستقلی می خواهد و ان شا الله در آینده به آن خواهم پرداخت.

التماس دعا والسلام.

  • احسان فرشاد
LETTER4U
LETTER4U