"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

"The word of ALLAH, that is the highest; and ALLAH is mighty, wise"

"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

"The word of ALLAH, that is the highest; and ALLAH is mighty, wise"

"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
بنده معتقدم تحقق ظهوری کلمة اللّه هی العلیا منوط به تحقق ظهوری ولایت الهی و تحقق ظهوری ولایت الهی در گرو جهانگیری دین الهی و تشکیل حکومت الهی واحد تحت ولایت و خلافت خلیفة اللّه است. در هر زمانی خلیفة اللّه امام زمان آن عصر است و اطاعت از نائب امام زمان به منزله اطاعت از خود ایشان و اطاعت از ایشان اطاعت از اللّه است و این اطاعت طولی مظهر کلمة اللّه هی العلیا است. با توجه به اینکه نائب امام زمان ما امام خامنه ای فرموده اند مراقب گفتن ها و نگفتن ها باشید و اینکه تحلیل و موضع با معیار تقوا داشته باشید لذا هدف ایجاد این وبلاگ در آستانه ی عید اللّه الاکبر عید ولایت عید سعید غدیر خم ۱۴۳۵ هجری قمری این است که در تحقق ظهوری کلمة اللّه هی العلیا کوتاهی مطلق در تکلیف نکرده باشم. اگر خیری در این وبلاگ باشد لطف الهی و اگر شری باشد بر عهده بنده است.
احسان فرشاد

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

زیارت اربعین

بسم الله الرحمن الرحیم

ای کاش این مطلب را زودتر منتشر می نمودم.

همین الان که شروع به نوشتن این مطلب کردم بعد از نوشتن خط بالا و قبل از ادامه دادن ناگهان احساس کردم لفظ یا لیتنی(ای کاش) چقدر پر کاربرد است:یا لیتنی(ای کاش)

- با شما بودم و به رستگاری بزرگ می رسیدم.

- حسین بن علی علیهما السلام را تنها نمی گذاشتم و یاری اش می کردم.

- راه را بر حسین علیه السلام نمی بستم.

- با حسین نمی جنگیدم.

- خاک بودم.

و...

بعضی ای کاش ها از سر غبطه است اما بعضی ای کاش ها از سر حسرت برای خسارت. بنابر این ای کاش غافل نباشیم.

در طول این سالهای اخیر که هر سال زیارت اربعین بیشتر جلوه می کند وپرشکوه تر  برگزار می شود هر چند همواره پس از اربعین سال 61 هجری قمری برقرار بوده حتی مخفیانه حتی غریبانه حتی در سخت ترین شرایط همراه با این سیر صعودی در جلوه گری و ظهور و شکوه بنده نیز بیشتر با زیارت-با اربعین- با اباعبدالله الحسین علیه السلام-با زیارت اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام آشنا شده ام علی رغم تمام اقدامات پیدا و پنهان و قدیم و جدید که توسط جبهه ی باطل صورت گرفته و می گیرد و خواهد گرفت که زیارت ابا عبدالله الحسین علیه السلام مخصوصا زیارت اربعین به چشم ها و گوش های سر و دل نرسد.این آشنایی دو سه سالی است شتاب گرفته و مرا بر آن داشته در کنار زیارت اربعین ابا عبدالله علیه السلام در کربلا برای خودم که تا کنون توفیقش را نداشته ام (ای کاش) به تبلیغ آن برای دیگران بپردازم. گفتم ای کاش زودتر این مطلب را منتشر می کردم تا این مطلب به کمک تبلیغ زبانی که دارم می آمد و اگر توفیق می داشتم دراطلاع رسانی به و تشویق و ترغیب کسی یا کسانی سهیم باشم آنها فرصت بیشتری می داشتند برای رساندن خود به کربلا برای زیارت اربعین امسال تا حتی یک سال را نیز از دست نمی دادیم و ای کاش در شکل گیری این واکنش زنجیره ای و این بهمن رو به قله که شروع شده و چون کار به ید الله فوق ایدیهم است کسی را یارای مخالفت در برابرش و بستن راهش نیست بنده نیز موثر به اذن الله باشم برای خودم و احیانا دیگران و قطره (خودم) را به دریا برسانم و دیگر قطرات و جویبار ها را نیز اگر نمی دانند خبر کنم تا رسالتم را در این تواتر حاضران به غائبان برسانند تبلیغ کنم. بنابر این شما را دعوت می نمایم دعوت می نمایم دعوت می نمایم تا خودتان مستقیما و بی واسطه به مطلع کنندگان تشویق کنندگان و ترغیب کنندگان بنده مراجعه کنید.

مستند الا یا اهل العالم-مستند معبر-مستند شما چه کسی هستید-خاطرات آیت الله مکارم شیرازی حفظه الله از پیاده روی در مسیر نجف کربلا-مستند تونل نور-توصیه رهبر انقلاب برای تسهیل حضور مردم در زیارت اربعین-سایت بیان معنوی-و اربعین را در گوگل جستجو بفرمائید.

ان شا الله خداوند آنچه را که خیر است در حق همه به اجابت برساند.

و من الله التوفیق التماس دعا.

  • ۹۳/۰۹/۱۳
  • احسان فرشاد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
LETTER4U
LETTER4U