"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

"The word of ALLAH, that is the highest; and ALLAH is mighty, wise"

"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

"The word of ALLAH, that is the highest; and ALLAH is mighty, wise"

"کلمة اللّه هی العلیا و اللّه عزیز حکیم"

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم
بنده معتقدم تحقق ظهوری کلمة اللّه هی العلیا منوط به تحقق ظهوری ولایت الهی و تحقق ظهوری ولایت الهی در گرو جهانگیری دین الهی و تشکیل حکومت الهی واحد تحت ولایت و خلافت خلیفة اللّه است. در هر زمانی خلیفة اللّه امام زمان آن عصر است و اطاعت از نائب امام زمان به منزله اطاعت از خود ایشان و اطاعت از ایشان اطاعت از اللّه است و این اطاعت طولی مظهر کلمة اللّه هی العلیا است. با توجه به اینکه نائب امام زمان ما امام خامنه ای فرموده اند مراقب گفتن ها و نگفتن ها باشید و اینکه تحلیل و موضع با معیار تقوا داشته باشید لذا هدف ایجاد این وبلاگ در آستانه ی عید اللّه الاکبر عید ولایت عید سعید غدیر خم ۱۴۳۵ هجری قمری این است که در تحقق ظهوری کلمة اللّه هی العلیا کوتاهی مطلق در تکلیف نکرده باشم. اگر خیری در این وبلاگ باشد لطف الهی و اگر شری باشد بر عهده بنده است.
احسان فرشاد

آخرین مطالب

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
بسم الله الرحمن الرحیم
قال امیرالمومنین علی علیه السلام: زکات العلم نشره (مستدرک الوسائل-غررالحکم)
در شب های ماه مبارک رمضان سال 1392 در مسجد امام صادق علیه السلام بحثی توسط حجت الاسلام علیرضا پناهیان با عنوان تنها مسیر(راهبرد اصلی در نظام تربیت دینی) ارائه شد و اکنون در قالب جلسات هفتگی ادامه دارد. بنده این بحث را دنبال می نمایم و نظرات شخصی خود را نسبت به این بحث دارم که فعلا قصد انتشار آن ها را ندارم ولی از باب ایتای زکات علم که نشر آن است بر خود واجب می دانم تا همه ی شیعیان را همه ی مسلمانان را بلکه همه ی انسان ها را دعوت کنم تا به سایت بیان معنوی دفتر نشر آثار و اندیشه های حجت الاسلام علیرضا پناهیان سری بزنند و به نظرات رسیده برای بحث تنها مسیر نگاهی بیاندازند و با این بحث آشنا شوند. والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته.

  • احسان فرشاد
  • ۰
  • ۰
بسم الله الرحمن الرحیم
شکر خدا...محرمه...باز سرمان شلوغ شده.
  • احسان فرشاد
  • ۰
  • ۰
انا لله و انا الیه راجعون
بدین وسیله درگذشت حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمدرضا مهدوی کنی رحمه الله علیه را به محضر حضرت ابا صالح المهدی صاحب الزمان امام عصر ارواحنا فداه و نائبشان حضرت امام خامنه ای خانواده و بیت محترم و مکرم آن مرحوم همچنین همه ی ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده بخاطر ثلمه ای که در اسلام عزیز از فوت آن عالم فقیه ایجاد شده تاسف و تاثرعمیق خود را ابراز کرده و از حضرت حق حی الذی لا یموت تعالی مقام متعالی و علو درجات عالیشان را استدعا می نمایم.ان شا الله که سلام ما را به اهل بیت علیهم السلام و اولیا الله بخصوص امام و شهدا برسانند و دعا گوی ما باشند.
رحم الله من یقرا الفاتحه مع الصلوات.
  • احسان فرشاد
LETTER4U
LETTER4U